«كل الحبيبة».. مي فاروق تنشر بوستر أغنيتها الجديدة

الاحد 11 فبراير 2024 | 01:07 مساءً
مي فاروق
مي فاروق
كتب : آية حسين ابوبكر

نشرت الفنانة والمطربة مي فاروق، البوستر الرسمي لأغنيتها الجديدة التي تحمل اسم "كل الحبيبة"، عبر موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك" والمقرر طرحها خلال أيام.

مي فاروقمي فاروق

مي فاروق ومحمد العمروسي:

وكانت أثارت مي فاروق جدلا كبيرا بعد ارتباطها بالفنان محمد العمروسي بسبب فارق العمر بينهما، وردت مي فاروق لأول مرة عن تلك الأقاويل المنتشرة من خلال لقائها في برنامج ET بالعربي.

مي فاروقمي فاروق

كم فارق العمر بين مي فاروق وخطيبها محمد العمروسي ؟

وقالت مي فاروق : معملناش حاجة غير إننا أعلنا للناس إننا ارتبطنا، فجأة وأنا قاعدة في البيت وبشوف الأخبار اللي بتنزل على كثير من المواقع المختلفة وكلها مش صح حسيت إن أوحش حاجة في الدنيا لمجرد أنك تطلع تريند أو تعمل مشاهدات تأثر على حد أو تتكلم على حد بشكل مش صح أو تقول خبر مش مظبوط عشان مشاهدتك تزيد.

وأضافت: دي حياتنا الشخصية ومحدش ليه أنه يدخل فيها، شفت كل اللي حصل من بعد إعلان الخطوبة حاجة مش حلوة وقعدنا نهزر على فيسبوك على موضوع السن وفي الآخر والأول الناس ملهاش دعوة بحاجة، والحمد لله ربنا يوفقنا، وأتمنى إني أكون عند حسن ظن الناس دايما في شغلي والناس تتعلم تفرق بين شغل الفنان وحياته لإني من الناس اللي مش بتحب تتكلم عن حياتها الشخصية على السوشيال ميديا.

حقيقة فارق العمر بين مي فاروق ومحمد العمروسي:

وكشف الفنان محمد العمروسي عن حقيقة فارق السن بينه وبين خطيبته مي فاروق، وذلك من خلال نشر بوست عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك.

وكتب قائلا: من المضحك أنك تلاقى أخبار عنك ومعلومات أنت شخصيا أول مرة تسمعها فى حياتك، لأ وكمان غلط، ومن ضمنها موضوع فارق السن، طب والله أنا الأكبر.

وخاطب العمروسي مي فاروق فى البوست قائلا: انتي مش شوفتي بطاقتي يا بنتي؟".