أول تعليق من تامر عاشور بعد خطوبته على ملكة جمال الكون

الاربعاء 11 سبتمبر 2019 | 09:28 مساءً
كتب : إسلام السايس

شارك المطرب تامر عاشور جمهوره، صورة مع ملكة جمال الكون دارين حلمي بعد إعلان خطوبتهما اليوم الأربعاء 11 سبتمبر في حفل عائلي.

وفي أول تعليق لتامر عاشور بعد خطوبته كتب عبر حسابه الخاص على موقع الصور "إنستجرام": "مش هذوق في الكلام واقول قصه حب كبيره أنا عرفت دارين من فتره قريبه وهقول أن دارين إنسانه مخلصه ومحترمه وهقول اني بحبها قدام كل الناس واتمنى تعيش معايا العمر كله وربنا يبارك في حياتنا مع بعض ويبعد عننا كل حاجه وحشه".

ومن المقرر أن يعلن الثنائي عن تفاصيل زواجهما المحدد له قبل نهاية العام الجاري، والذي سيشمل حضور عدد كبير من الفنانين، ولن يقتصر حفل الزفاف على الأهل والأصدقاء فقط مثل الخطوبة التي تقتصر فقط على الأهل فقط.

الجدير بالذكر أن تامر عاشور، سيحيي حفلا غنائيا، غدا الخميس، بأحد أندية مدينة الإسكندرية، ويقدم خلال الحفل عددا من أغنياته الشهيرة منها: "افترقنا، أنا راجع، قولوله سماح، هاجي على نفسي، بيت كبير، أنا بستسلم، كلموها عني، قالولي نسيك، ذكريات كدابة، إنت اخترت، تسلم"، بالإضافة لعدد من أغنيات أحدث ألبوماته الغنائية "أيام".

💍 مش هذوق في الكلام واقول قصه حب كبيره انا عرفت دارين من فتره قريبه وهقول ان دارين انسانه مخلصه ومحترمه و هقول اني بحبها قدام كل الناس واتمنى تعيش معايا العمر كله وربنا يبارك في حياتنا مع بعض ويبعد عننا كل حاجه وحشه A post shared by Tamer Ashour (@tamerashourofficial) on Sep 11, 2019 at 10:56am PDT