بـ"شجع الشباب".. تامر حسني يبحث عن ممثلين لفيلمه "مش أنا" تعرف على التفاصيل

الاربعاء 27 نوفمبر 2019 | 09:10 مساءً
كتب : آية محمود

أعلن الفنان تامر حسني عبر حسابه الشخصي على مواقع التواصل الاجتماعي "انستجرام"، عن حاجته لممثلين جدد للوقوف أمامه في فيلمه الجديد "مش أنا".

وكتب تامر حسني عبر حسابه الشخضي قائلًا: ‏‏"مساء الهنا على أحلى ناس باختصار أنا هعمل casting على صفحتي، هشجع الشباب من خلال فرصة تمثيل ‏في مشهد مهم في فيلمي الجديد محتاج شاب وفتاه، هنزل 3 مشاهد من أفلامي السابقه اللي عايز يشارك يختار ‏مشهد منهم يمثله ويصوره بكاميرا عاديه أو موبايل وأكيد أصحابه هيساعدوه".‏

وأكمل تامر حسني: "وسواء ولد أو البنت هيمثل دوري في المشاهد، ويرفع الفيديو علي Instagram مع هاشتاج ‏‏#مش_انا، معاكم من النهارده لحد 10 أيام والمشاهد هتتعرض على مخرجة الفيلم الأستاذه ساره وفيق وهي ‏اللي هتختار".‏

مساء الهنا على احلى ناس بختصار انا هعمل casting على صفحتي هشجع الشباب من خلال فرصة تمثيل في مشهد مهم في فيلمي الجديد محتاج شاب و فتاه ،،،. هنزل ٣مشاهد من أفلامي السابقه اللي عايز يشارك يختار مشهد منهم يمثله و يصوره بكاميرا عاديه او موبايل و اكيد اصحابه هيساعدوه و سواء ولد او البنت هيمثل دوري في المشاهد و يرفع الفيديو علي الانستجرام مع هاشتاج #مش_انا ، معاكم من النهارده لحد ١٠ ايام و المشاهد هتتعرض على مخرجة الفيلم الأستاذه ساره وفيق و هي اللي هتختار A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on Nov 27, 2019 at 10:01am PST

وكان تعاقد الفنان تامر حسني مع شقيقه الأكبر، حسام حسني مدير عام شركة "تي اتش برودكشن" والقائم بأعماله ومنتجه الحالي، لدخول ثاني تجاربه الإنتاجية، وذلك من خلال فيلم "مش أنا".

ومن المقرر طرح فيلم "مش أنا" 2020 خلال موسم عيد الفطر، وفيلم من بطولة كل من "تامر حسني، ماجد الكدواني، حلا شيحا، سوسن بدر، شيرين".

وأعلن حسام حسني أنه يوجد عدة مشروعات سينمائية قادمة، ومن المحتمل تواجد عمل درامي ضخم من إنتاجه ويفضل الإعلان عنه بعد الانتهاء من كافة التفاصيل.

أقرأ إيضًا: نكشف سر تألق تامر حسني بحفل ختام بطولة كأس الأمم

جدير بالذكر أن أولى تجارب حسام حسني الإنتاجية كانت مشاركته في إنتاج فيلم "البدلة"، والذي حقق منذ طرحه أعلى إيرادات في تاريخ السينما المصرية.