"هز ياوز".. سما المصري تشعل الأجواء برقصة مثيرة (فيديو)

الثلاثاء 25 فبراير 2020 | 11:24 مساءً
كتب : محمود صلاح

نشرت ​سما المصري​، مقطع فيديو جديد لها عبر حسابها الرسمي على موقع الصور والفيديوهات الشهير "انستجرام" ترقص فيه بطريقة مثيرة أمام سريرها.

وعلّقت سما على الفيديو قائلة: "جزء من لايف اللوبس لايف لسه خلصان وكملنا التحدي برضو انتوا تطلبوا طلبات في الكومنتات وانا لازم انفذ الطلبات دي معلش باه الجزء دا مفيش صوت لا اللي سجلي الفيديو دا سجله من غير صوت منه لله…هههه، بس اللايف كان صوته حلو وواضح جدا وخلوا بالكم اللايف مابيتسجلش على البرنامج يعني مجرد مابيخلص خلاص مش هتشوفوه تاني….هز يا وز".

جزء من لايف اللوبس لايف لسه خلصان وكملنا التحدي برضو انتوا تطلبوا طلبات في الكومنتات وانا لازم انفذ الطلبات دي معلش باه الجزء دا مفيش صوت لا اللي سجلي الفيديو دا سجله من غير صوت منه لله...هههه بس اللايف كان صوته حلو وواضح جدا وخلوا بالكم اللايف مابيتسجلش علي البرنامج يعني مجرد مابيخلص خلاص مش هتشوفوه تاني.... يلي حملوا البرنامج والرابط بتاعه هنا في الاستوري واعملوا متابعه ليا برقم الID بتاعي وهو 1202063 واشتركوا في(نادي سما المصري) جوه البرنامج. واشوفكم بكره لايف علي لوبس لايف الساعه ١١ بالليل هز يا وز😂😂😂😂 A post shared by سما المصري (@samaelmasrii) on Feb 24, 2020 at 2:30pm PST