وسط حمام السباحة.. علي ربيع ينشر صورة برفقة سعيد حامد

الاثنين 06 يوليو 2020 | 09:55 مساءً
كتب : آية محمود

شارك نجم "مسرح مصر" الفنان علي ربيع ، جمهوره، صورة جديدة له برفقة المخرج سعيد حامد.

نشر الفنان علي ربيع ، الفيديو،عبر حسابه الشخصي بموقع الصور والفيديوهات "انستجرام" ، وعلق عليها كاتبًا:" مع المخرج الكبير الاستاذ سعيد حامد انا بحبه قوى بصراحه مخرج عبقرى وان شاءالله نشوف افلام جديدة ليك".

جدير بالذكر أن علي ربيع مؤخرا في بطولة مسلسل عمر و دياب مع مصطفى خاطر، وكارولين عزمي، بجانب عدد كبير من النجوم الشباب، والمسلسل من إخراج معتز التوني.‎

مع المخرج العبقري الاستاذ سعيد حامد انا بحبه جدااا اخراج احلي الافلام ووحشتنا بقي وعايزين افلام جديده #علي_ربيع #سعيد_حامد الصوره دي واحنا بنعدي المنش 😀 A post shared by Ali Rabee (@aliirabee1989) on Jul 6, 2020 at 11:15am PDT "باست راس أمه" .. زوجة علي ربيع تعلن عودتها له بهذه الطريقة

أعلنت ندى محمود زوجة نجم مسرح مصر علي ربيع، عن عودتها إلى زوجها بعد انفصال دام لمدة سنة بينهما على خلفية خلافات أسرية .

وكتبت ندى محمود في منشور لها عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "انستجرام": "النهاردة البوست ده لكل الناس اللي بتحبني أنا وعلي ومليكة وبيتمنوا لنا الخير وكانوا بيدعوا لنا".

وتابعت ندى:" زى ما أنتم عارفين كان في خلافات أسرية بينا وإحنا دلوقتي الحمد لله تخطينا كل الصعوبات دي لمصلحة بنتنا أولا وأخيرا ورجعنا لبعض، كان ممكن نتخطاها في زمن أقصر لولا إن كان في صحافة شرسة ومواقع نشروا عن لساننا أكاذيب إحنا الاتنين".

وأكملت:" النهاردة بقول لأي حد زعل مني حقك عليا ولمامة علي كمان حقك علي إنتي في مقام ماما ولو زعلتي من تصرفي ببوس رأسك زي مامتي وغالية عندي زي مامتي ، حب على ليكى ده اللى خلانى احبه و بقول لعلى حب الناس لك مش من فراغ ده لان ربنا بيحبك لصفاء قلبك وطيبته، ربنا يخليك لمليكة ولكل اللي بيحبوك ودعواتكم لنا بحياة مستقرة ".

أقرا ايضًا:

بعد تعرضها للتحرش.. الجمهور يطارد مايان السيد (فيديو)

المحكمة تلغي الحكم الصادر بإلزام أحمد الفيشاوي بدفع 23 ألف استرليني نفقة