على طريقته الخاصة.. محمد إمام يستعيد ذكريات طفولته

الجمعة 06 ديسمبر 2019 | 09:20 مساءً
كتب : آية محمود

فاجأ النجم محمد إمام جمهوره، بنشر صورة له من الطفولة، عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "انستجرام"، وظهر إمام في الصورة وهو يضحك.

"قالي ده عريس خديجة".. محمد إمام يروي سبب قطع علاقته بأحد جيرانه

ونشر الفنان محمد إمام صور له عبر حسابه الشخصي، وروى من خلالها تفاصيل متعلقة بابنته خديجة، وبكونه أب لأول مرة.

منذ أن رزق الفنان محمد إمام بابنته خديجة وهو دائماً ما يروي بعض التفاصيل، وآخر موقف تعرض له إمام بسبب ابنته كانت مع إحدى الجيران والذي من بعد هذا الموقف قرر أن يقطع علاقته بكل جيرانه.

وعلق محمد إمام عبر صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي "انستجرام"، كاتبًا:"جارنا راجل لطيف جدًا و كان شايل طفل عمره سنتين تقريباً ، علاقتي بجاري عبارة عن سلامات بس في الطالعة و النازلة، المهم قلت ابقى لطيف المره دي معاه ليقولوا عليا تنك، فاقولته اخبار حضرتك ايه ، قالي الحمدلله ، قولتله مين الولد الامور ده، قالي ده عريس خديجة ، انا فجأة لقيت الدنيا ضلمت في وشي و دوخت و مش عارف اخد نفسي، و مش فاكر انا رديت عليه ولا ايه اللي حصل ساعتها".

واختتم قائلًا:" كل اللي فاكره ان انا اول مادخلت البيت قررت اني مش هسلم على الجيران تاني !! ربنا يستر على الواحد من اللي هيشوفه !!الصورة ملهاش علاقة بالموقف ، بس تقريباً ده كان تعبير وشي لما الراجل قالي كده !!"

امبارح وانا مروح قابلت جارنا .. راجل لطيف جداً و كان شايل طفل عمره سنتين تقريباً .. علاقتي بجاري عبارة عن سلامات بس في الطالعة و النازلة .. المهم قلت ابقى لطيف المره دي معاه ليقولوا عليا تنك .. فاقولته اخبار حضرتك ايه .. قالي الحمدلله .. قولتله مين الولد الامور ده .. قالي ده عريس خديجة .. انا فجأة لقيت الدنيا ضلمت في وشي و دوخت و مش عارف اخد نفسي .. و مش فاكر انا رديت عليه ولا ايه اللي حصل ساعتها .. كل اللي فاكره ان انا اول مادخلت البيت قررت اني مش هسلم على الجيران تاني !! ربنا يستر على الواحد من اللي هيشوفه !! الصورة ملهاش علاقة بالموقف ، بس تقريباً ده كان تعبير وشي لما الراجل قالي كده !! #أبو_العروسة 🎀🧐 A post shared by Mohamed Emam • محمد إمام (@mohamedemam) on Dec 2, 2019 at 1:24am PST