مطلبتش من حد يدعيلي وأنا مريض.. شريف مدكور يتأثر فى فيديو لايف.. شاهد

السبت 05 يونية 2021 | 06:20 صباحاً
كتب : بلدنا اليوم

تعرض الإعلامي شريف مدكور لـ هجوم شديد منذ مساء أمس الجمعة بسبب بوست له على صفحته الشخصية.

بداية الأزمة:

عبّر الإعلامي شريف مدكور، عن إستيائه الشديد لطلب بعض الأشخاص منه استلاف الأموال.

شريف مدكور

كتب شريف مدكور، عبر صفحته الرسمية على “الفيسبوك”: “صباح الخير .. يا ريت محدش يبعت يطلب مني انه يستلف فلوس عشان انا ضد الموضوع ده .. انا عارف ان الحياه صعبة بس على قد لحافك مد رجليك .. شكراً”.

أول رد من شريف مدكور على الهجوم الذى تعرض له:

رد الإعلامي شريف مدكور، على الهجوم الذى تعرض له منذ صباح أمس، بسبب بوست له على الفيس بوك " قد لحافك مد رجليك شكرًا".

شريف مدكور

وقال مدكور فى فيديو لايف، : " يعنى ايه بنت تبعت ليا على الفيس عايزه 100 ألف جنيه عشان اشترت أشياء، دون علم زوجها، وعايزه الـ 100 ألف جنيه سلف لـ مدة عام".

تفاصيل السيدة التى طلبت من شريف مدكور 100 ألف جنيه:

شريف مدكور

وتابع مدكور" انا معرفش مين البنت دي، بس حاجة غريبة، أن يكون فى حد يطلب من حد فلوس وهو مش عارفه" وانفعل مدكور: " لما حد مش معاه فلوس يطلب من التانى فلوس ليه".

تأثر شريف بسبب مرضه:

شريف مدكور

وتأثر شريف مدكور: " فى رسالة جت ليا زعلتنى وهى .. خسارة فيك الدعاء اللى كنا بـ ندعهولك وانت تعبان، مؤكدًا انا مطلبتش من حد يدعيلي".

وظل مدكور يستعرض بعض الرسائل التى جاءت له بعد كتابة بوست على الفيس بوك".

وقد أعلن الإعلامي شريف مدكور عبر حسابه الرسمي بموقع التواصل الإجتماعي Facebook، عن رأيه في طلب بعض الأشخاص اقتراض المال منه.

قال مدكور "صباح الخير ياريت محدش يبعت يطلب مني أنه يستلف فلوس علشان أنا ضد الموضوع ده، أنا عارف إن الحياة صعبة، بس على قد لحافك مد رجليك شكرًا"

يذكر أن شريف مدكور قدم برنامج "حول الأرض في 30 يوم" أثناء شهر رمضان المبارك، عرض البرنامج على إذاعة راديو النيل، كما يقدم برنامج "4 شارع شريف" على قناة الحياة.

اقرأ أيضا