بنات شريف منير يخرجن عن صمتهن برد ناري موجه لوالدتهن

الاثنين 22 اغسطس 2022 | 07:32 مساءً
شريف منير
شريف منير
كتب : مريم محسب

تصدر الفنان"شريف منير" محركات البحث جوجل, خاصة بعد مهاجمة زوجته "لورا" له ولبناته, حيث خرجت  "أسما منير " ابنه الفنان عن صامتها لترد على والداتها , وذلك عبر حسابها الشخصي بمواقع التواصل الإجتماعي الإنستجرام. 

حيث كتبت " أسما " قائلة :" ليه بتعملي كده؟ ليه بتخلي شكلنا كده قدام الناس؟", كما أجابت الولدة قائلة :" انتوا بتموتوني كل يوم.. وانتي عارفة كده كويس.. ربنا يهديكي.. صحيح الزّن على الودان أمر من السحر".

وقد  ردت الابنة الثانية "كاميليا" على هجوم والدتها, ناشرة فيديو على الفيسبوك  توضح من خلاله ردها :"عمرنا مابعدنا عنك وغير كدة أنا كنت لسة عندك ومعاكي امبارح ومعرفش انك بتفكري في كدة", لترد" لورا" قائلة :"انتوا عارفين كويس اوي اني بشحتكم وبتهربوا مني، ربنا موجود ويهديكم من الزن على ودانكم 

كما أن سبب مهاجمة " لورا عماد " لبناتها هو ابتعادهم عنها وعدم رغبتهم بالعيش معاها,فنشرت فيديو عبر حسابها تقول به : ":" رسالة إلي بناتي فريدة و كاميليا بما انكم خلاص قررتوا تبقوا مش في حياتي بعد ما ادتكم عمري و صحتي وحبي و اهتمامي وضحيت عشانكم كتييييير!! وكل مدارسكم بمدرسينكم بدكاترتكم باصحابكم بامهات اصحابكم يشهدوا بإن انا كنت ام عامله ازاي!....".

والجدير بالذكر انها إختتمت قولها:"بقولكم مبروك عليكم عيلتكم الجديدة! وهقولكم حاجة واحدة بس! اللي مالوش خير في أمه ملوش خير في حد! بتمنالكم كل خير وصحة وإن ربنا يهديكم في يوم من الأيام, بس ربنا موجود وكبير قادر على اللي عمل فيكم كده إنه يرده ليه في يوم من الأيام! مامي لورا يمكن تكونوا نسيتوا اسمي".