الفنان فارس يعود للفن بعد الإعتزال | تفاصيل

الجمعة 16 سبتمبر 2022 | 12:37 صباحاً
فارس
فارس
كتب : مريم محسب

 كشف الفنان "فارس" عن أجدد قراراته، حيث أعلن أنه سيعود للفن بعد إعتزاله، ويرجع سبب تغير هذا القرار للمطرب "محمد قماح"، وذلك كان عبر حسابه الشخصي على مواقع التواصل الإجتماعي الفيسبوك.

وعلق قائلًا:-"اخواتي واصدقائي الجمال جدا اولا/ عاوز اشكركم جدا على دعمكم وحبكم ليا وكلامكم الجميل الي بشوفو منكم".

 وتابع :-" ثانيا عاوز اشكر النجم والفنان محمد قماح حبيبي الي وقف معايا وقدر يقنعني ان ارجع تاني ليكم وانتم اسبتو كلامو من حبكم ليا ثالثاً/ وده الاهم بقى للناس الي بتبعتلي وانا مش برد عليهم حابب اقولكم ان فعلا الفتره ديه بجد مشغول جدا في شغلي ".

 

مستكمل :-"بس اوعدكم ان الأيام الي جايه ان شاء الله هرد على كل الناس وهنتكلم كتير والي حابب يقول حاجه يقولها وانا هكون معاه بس فعلا مش عاوز حد يكون زعلان مني او يفكر اني مش عاوز ارد عليه كل الحكايه اني بجهز الجديد وبأذن الله الي جاي افضل واحسن من الي فات بفضلكم بعد ربنا".

كما أن أشهر أعماله فيلم "بحبك وبموت فيك" الذي طرح في عام 2005، وشارك في بطولته "أحمد هارون، إدوارد، أميرة فتحي، مها أحمد، لطفي لبيب، صفا تاج الدين، حسن كامي، محمد ريحان، عشري عبد الواحد".

وأيضا فيلم "جالا جالا" الذي صدر عام 2001 وشارك في بطولته "بطولته "جالا فهمي، مها أحمد، ياسمين عبد العزيز، أحمد عقل، عادل الفار، عثمان عبد منعم، عبدالله فرغلي، سامي العدل، سامي سرحان، عبدالله فرغلي، شمس".