"بتاع ستات".. هل وبخت مي نور الشريف الراحل فاروق الفيشاوي؟

الاثنين 29 يوليو 2019 | 02:10 مساءً
كتب : أحمد عفيفي

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي صورة محادثة للفنانة مي نور الشريف أساءت فيها للفنان الراحل فاروق الفيشاوي، ورغم حضورها عزاء الفنان الراحل إلا أن ما جاء في "المحادثة" يعبر عن غير ذلك.

وجا في المحادثة كلام مي مع أحد الأشخاص وهي تقول له: "بلا واجب بلا زفت دا مشوار كئيب بلا قرف، ده كان بتاع نسوان وكنت بخاف على نفسي منه"، مما أثار الانتقادات حولها.

محادثة مي نور الشريف

وردت على هذه المحادثة من خلال حساب والدتها بوسي، بفيديو لها، جاءت فيه مي نافية صحة هذه المحادثة وأنها مفبركة، حيث أن حسابها الرسمي الوحيد عبر "الانستجرام" موثق ويمكن التأكد من ذلك من خلال علامة التوثيق الزرقاء.

وأضافت مي: "الكلام الحقير اللي اتكتب عن الله يرحمه فاروق الفيشاوي الإنسان اللي كتب كده حقير وده إهانة ليه وإهانة ليا فـ"أرجوكم" اللي يشير كلام فارغ زي ده يبقي حرام عليه".

#مي_نور_الشريف #مي_نورالشريف مي مالهاش اى اكونت غير الاكونت بتاعها الموثق بالعلامه الزرقا واى شات مش موجود فيه علامه زرقا يبقي مش مي حتى لو باسمها وصورتها وكفايه ظلم لحد كدا مي انسانه محترمه وفي واحد مجنون ومتخلف قاصد يكرهه الناس فيها وبيستغل اى ظرف عشان يعمل كدا ولذلك استغل عزاء الراحل فاروق الفيشاوي وعمل شات زي اللى اتنشر ارجوكو اتاكدوا الاول قبل ماتظلمو الناس سواء مي او غيرها A post shared by فراولة🍓bocy (@bocy_nourelsherif) on Jul 28, 2019 at 5:07pm PDT

اقرأ أيضا