بالفيديو.. "غوريلا" تجبر المطربة أمينة على تطبيق القانون

الخميس 05 سبتمبر 2019 | 02:51 مساءً
كتب : أحمد عفيفي

أفصحت المطربة أمينة عن موقف تعرضت له أثناء زيارة شقيقها الأكبر بإنجلترا، حيث أجبرها هذا الموقف على الخضوع لطائلة القانون البريطاني، حيث قامت بإطعام غوريلا في حديقة الحيوانات هناك.

وكتبت أمينة عبر حسابها على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير "إنستجرام"، قائلة:"عايزة أقولكم إن ده أخويا روح قلبي عايش في إنجلترا، طبعا معانا نسي إنه إنجليزي وموتني من الضحك".

وتابعت أمينة في حديثها، "خدنا الفاكهة اللي جابها وأكلناها للغوريلات اللي كانت هناك، الأمن بتاع جنينة الحيوانات حققوا معانا ووصلولنا إن إحنا لو أكلناهم يبقى إحنا كدا بنقتلهم، وطبعًا الإنكار ساعتها كان سيد الموقف أومال نتحبس".

ههههههههههههه عايزة أقولكم أن ده أخويا روح قلبى عايش فى انجلترا طبعا معانا نسي انه انجليزى وموتنى من الضحك خدنا الفاكهة اللى جابها وأكلناها للغوريلات اللى كانت هناك الأمن بتاع جنينة الحيوانات حققو معانا ووصلولنا أن إحنا لو أكلناهم يبقى احنا كدا بنقتلهم وطبعا الانكار ساعتها كان سيد الموقف أومال نتحبس ههههههه A post shared by Amina (@aminasingereg) on Sep 4, 2019 at 5:18am PDT

ويذكر أن "أمينة" طرحت مؤخرا أغنية "السهرة ولعانة"، وهي واحدة من الأغاني التي قدمتها في ألبومها الأخير"اللي راحوا"، باللهجة الخليجية، كنوع موسيقي جديد تقدمه أمينة في الفترة الأخيرة.