رئيس مجلس الإدارة
حمدان سعفان
رئيس التحرير
وليد الغمري

"ابويا وسندي وضهري".. إنجي خطاب توجه رسالة لنقيب الممثلين

إنجي خطاب

شاركت الفنانة إنجي خطاب متابعيها، بصورة جديدة للفنان أشرف زكي نقيب الممثلين، عبر حسابها على موقع الصور والفيديوهات "إنستجرام"، موجه له رسالة شكر لما يقوم به من جهود وخدمات للأعضاء.

شاهد.. إطلالة جذابة لـ إنجي خطاب في أحدث ظهور

وكتبت إنجي خطاب: "عمري ما حسيت انك نقيبي بس، أو استاذي اللي درست واتخرجت علي ايده بس اكتر حاجه بحسها انك ابويا وسندي وضهري".

وتابعت: "لما ابويا مات اول واحد كان في ضهري انت مسيبتنيش في حاجه لحد دلوقتي لما احتاجلك دائما الاقيك ومش انا بس كل النقابيين والفنانين بيحسوا نفس احساسي انا مباخفش من حاجه عشان انت موجود في ضهري الأب الانسان قبل الاستاذ النقيب".

واضافت: "كل الحب والاحترام, احنا محظوظين بيك كل الناس بتحسدنا عليك ربنا يخليك لينا يارب ويعلي مقامك اكتر واكتر".

@ashrafzakyoffical عمري ما حسيت انك نقيبي بس أو استاذي اللي درست واتخرجت علي أيده بس اكتر حاجه بحسها انك ابويا وسندي وضهري لما ابويا مات اول واحد كان في ضهري انت مسيبتنيش في حاجه لحد دلوقتي لما احتاجلك دائما الاقيك ومش انا بس كل النقابيين والفنانين بيحسو نفس احساسي انا مباخفش من حاجه عشان انت موجود في ضهري الأب الانسان قبل الاستاذ النقيب لك كل الحب والاحترام احنا محظوظين بيك كل الناس بتحسدنا عليك ربنا يخليك لينا يارب ويعلي مقامك اكتر واكتر🙏😍😍😍 A post shared by engy khattab (@engy.khattab_) on Nov 8, 2019 at 6:16am PST

بلدنا اليوم
× الرئيسية آخر الأخبار تغطيات ومتابعات الرياضة الفن الحوادث خارجي الاقتصاد المحافظات لايف استايل منوعات المقالات