محمود العسيلي مع أمنية عبد المنعم بعد عقد قرانه: "أخيرًا فرحة"

الاربعاء 08 يناير 2020 | 05:06 مساءً
كتب : آية محمود

حرص الفنان محمود العسيلي، على مشاركة جمهوره بأول صور له مع خبيرة التجميل أمنية عبد المنعم، عقب عقد قرانه، وذلك عبر حسابه على موقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام"، و"فيسبوك".

وعلق العسيلي على الصور: "تبات و نبات، الفستان الأبيض، إحساسك ايه النهارده، الليلة و اخيرا فرحة، أغاني عملتها من اول ما ابتديت لغاية النهارده باتكلم فيها عن العيلة و الاستقرار و الحب و العيال، كل أغنية فيهم بتتكلم عن موقف جميل و أسلوب حياة كنت بأحلم إني أعيشها و فعلا حاولت في تجربتين جواز إني اشوف الحياة اللي أنا باحلم بيها تتحقق على ارض الواقع و لكن للأسف التجربتين مانجحوش ، و الفشل مش لازم يكون معناه ان حد وحش لا، هو بيكون تقصير من الطرفين و بيكون بجد قدر ونصيب".

وتابع العسيلي: "الفشل عمره ما كان عيب بس الكارثة الحقيقة اللي ناس كتير بتعملها فهي الاستمرار في الفشل و التصميم على التعاسة عشان ظروف خارجية او وهمية مالهاش علاقة بالاتنين اللي عايشين في الدوامة و خلاص بيغرقوا.. أنا رفضت أعيش تعيس و هافضل ادور عن السعادة اللي كتبتها في الأغاني بتاعتي و باتمنى من ربنا سبحانه و تعالى إني أكون لقيتها فعلا و تكون التالتة التابته ❤️ 💍 👰 ".

العسيلي

العسيلي

العسيلي

العسيلي

العسيلي

تبات و نبات، الفستان الأبيض، إحساسك ايه النهارده، الليلة و اخيرا فرحة، أغاني عملتها من اول ما ابتديت لغاية النهارده باتكلم فيها عن العيلة و الاستقرار و الحب و العيال .. كل أغنية فيهم بتتكلم عن موقف جميل و أسلوب حياة كنت بأحلم إني أعيشها و فعلا حاولت في تجربتين جواز إني اشوف الحياة اللي أنا باحلم بيها تتحقق على ارض الواقع و لكن للأسف التجربتين مانجحوش .. و الفشل مش لازم يكون معناه ان حد وحش..لا ..هو بيكون تقصير من الطرفين و بيكون بجد قدر ونصيب.. الفشل عمره ما كان عيب بس الكارثة الحقيقة اللي ناس كتير بتعملها فهي الاستمرار في الفشل و التصميم على التعاسة عشان ظروف خارجية او وهمية مالهاش علاقة بالاتنين اللي عايشين في الدوامة و خلاص بيغرقوا.. أنا رفضت أعيش تعيس و هافضل ادور عن السعادة اللي كتبتها في الأغاني بتاعتي و باتمنى من ربنا سبحانه و تعالى إني أكون لقيتها فعلا و تكون التالتة التابته ❤️ 💍 👰 🤵 A post shared by Mahmoud El Esseilyالعسيلي (@esseily) on Jan 8, 2020 at 6:19am PST

وكان احتفل الفنان محمود العسيلي بعقد قرانه على خبيرة التجميل أمنية عبد المنعم، بحضور عدد من الأهل بمدينة الاسكندرية.

ومن المقرر أن يقام حفل زفاف محمود العسيلي الجمعة المقبلة بأحد الفنادق الشهيرة بالقاهرة.