"بختي مايل".. سيدة تسلط الجن على زوجها بسبب ممارسة الجنس

الثلاثاء 10 مارس 2020 | 11:34 صباحاً
كتب : بلدنا اليوم

"بختي المايل أوقعني في زوجين لا يعرفان الرحمة والإنسانية الأول كان يقوم بضربي وإهانتي هو وأسرته، وعشت معه ٣ أشهر، كانت أسوأ ٩٠ يومًا في حياتي بالكامل، ضرب وإهانة وقلة قيمة وشتائم، وكنت شغالة خدامة لهم كلهم، لحد ما أطلقت بعد واتجوزت واحد تاني وقولت الحياه هتبقى تمام لكن طلعت أصعب وأكثر اهانة " بهذه الكلمات بدأت الزوجة الثلاثينية حديثها عن مأساتها.

وأوضحت الزوجة أنه بعد فترة من طلاقها تزوجت أول من تقدم لها، مؤكدة " كان أقل مني في التعليم، وشفت أيام سودة ابشع من الزواجة الأولي، كان يضربني و يربطني طول الليل بالحبال ويضربني بالسلك، ويشرب حشيش ويمارس العلاقة الزوجية بصورة سادية ".

وتابعت : طلبت الطلاق منه لكن أهلي ضربوني وأخويا هددني بالقتل، وقالي مفيش طلاق، وفي يوم واحدة صاحبتي قالتلي هاتي حاجة من ملابس جوزك ونروح لشيخ يعمله عمل علشان يهدي شوية معاكي وربنا يهدي سركم" روحت فعلا معاها، تتابع الفتاة قصتها " بعت دهب وروحت للشيخ واخدت معايا حاجة من ملابس جوزي الداخلية فيها عرقه، وعملت حجاب و فعلا جوزي هدي شوية في المعاملة معايا، وبعد فترة حصلت مصيبة تانية، الشيخ قالي لازم نجدد الحجاب تاني".

وأوضحت الزوجة: الشيخ طلب مني فلوس، قولتله مش معايا تاني، فطلب منى ممارسة الرذيلة مقابل عدم فضيحتى، رفضت وبيهددني إنه يفضحني الأمرين الانتحار والآن حائرة بين الانتحار أو الطلاق.

مصرع 4 من العناصر الجنائية شديدة الخطورة بمحيط بحيرة المنزلة

أكدت معلومات وتحريات أجهزة البحث الجنائى بقطاع الأمن العام تواجد 4 من العناصر الإجرامية شديدة الخطورة، والهاربين من عدد 33 قضية اتجار فى الأسلحة والمخدرات -سرقة شروع فى قتل، بأحد المنازل بمحيط بحيرة المنزلة بالدقهلية .

عقب تقنين الإجراءات تم استهداف مكان تواجد المذكورين بمعرفة قوات البحث الجنائى والأمن المركزى وتبادل إطلاق النيران معهم مما أسفر عن مصرعهم وإصابة مُجند من قطاع الأمن المركزى ، وعثر بحوزتهم على 2 بندقية آلية، رشاش، طبنجة ، عدد 13 خزينة ، كمية من الطلقات النارية مختلفة الأعيرة ، 2 سلاح أبيض ، 5 كيلو جرام من نبات البانجو المخدر.

تم إتخاذ الإجراءات القانونية ، وتوالى النيابة العامة التحقيقات.