بسبب زوجته| محمد رشاد يتصدر "جوجل".. ما القصة؟

الاربعاء 08 يوليو 2020 | 03:11 مساءً
كتب : آية محمود

تصدر الفنان محمد رشاد مؤشرات الأكثر بحثًا على جوجل، وذلك بعد خروج زوجته الإعلامية مي حلمي في مقطع فيديو لا تتعد مدته دقائق.

وخرجت مي حلمي أمس، في مقطع فيديو لها عبر حسابها الشخصي على موقع الصور والفيديوهات الشهير "يوتيوب"، وقالت إنها معرضة للطرد من منزلها والحجز عليه بعد استدانة زوجها مبلغ 5 ملايين جنيه، لصالح إحدى الشركات التي يعمل معها كبند من بنود التعاقد، معلنةً من خلاله مساندته من خلال تدشين هاشتاج "ادعم محمد رشاد".

وعلقت مي حلمي على الفيديو كاتبة: "ماتبعتليش حد وماتخليش حد يكلمني يقولي ماتعمليش فيديوهات اصحاب ماعنديش في الوسط ده الا ناس معينه والباقي كله معارف وفي الاخر كله هيوقف مع مصلحته وماحدش يكلمني عشان مصلحته مع شخص ما يقولي اتسرعتي وامسحي الفيديوهات ماليش حاجه عند حد وعمري ماطلبت حاجه من حد عشان حد يطلب مني".

وتابعت:"وتقولولي الموضوع هيتحل يتحل بعد ما انا اتكلمت بعد ما كل ده حصل ولا انتو بتسيبو الزفه وتيجو بعد الفرح مايخلص تطيبو ؟... ومش هبطل دعم #ادعم_محمد_رشاد، وهقول كل حاجه وفيديوهات مش همسح ومش هسيب حقنا ولسه في باقي".

ماتبعتليش حد وماتخليش حد يكلمني يقولي ماتعمليش فيديوهات اصحاب ماعنديش في الوسط ده الا ناس معينه والباقي كله معارف وفي الاخر كله هيوقف مع مصلحته وماحدش يكلمني عشان مصلحته مع شخص ما يقولي اتسرعتي وامسحي الفيديوهات ماليش حاجه عند حد وعمري ماطلبت حاجه من حد عشان حد يطلب مني ........ وتقولولي الموضوع هيتحل يتحل بعد ما انا اتكلمت بعد ما كل ده حصل ولا انتو بتسيبو الزفه وتيجو بعد الفرح مايخلص تطيبو ؟ ومش هبطل دعم #ادعم_محمد_رشاد وهقول كل حاجه وفيديوهات مش همسح ومش هسيب حقنا ولسه في باقي #ادعم_محمد_رشاد @mohammedrashadofficial #مي_حلمي #بتاعت_الراديو #محمد_رشاد A post shared by Mai Helmy -مي حلمي (@maihelmy.official) on Jul 8, 2020 at 1:51am PDT

شاهد.. أول تعليق من محمد رشاد بعد إجهاض زوجته "مي حلمي"

كشف المطرب محمد رشاد، خضوع زوجته الإعلامية مي حلمي لعملية إجهاض، وذلك بسبب مرورها بأزمة صحية مؤخرا، ونشر محمد رشاد عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الإجتماعي "الفيس بوك"، صورة تجمعه بزوجته مي حلمي.

وعلق على الصورة قائلا: "ربنا يعوضنا خير وطول ما انتي كويسة اللي راحوا يجي غيرهم ذرية صالحة باذن الله.. قدر الله وما شاء فعل والحمدلله على جميع أمره، ربنا يشفيكي وتقومي بالسلامة".‎رشاد

اقرأ أيضًا:

صفاء أبو السعود تتصدر جوجل لهذا السبب!

الموت يفجع الفنان محمد علاء