رئيس مجلس الإدارة
حمدان سعفان
رئيس التحرير
وليد الغمري

هنا الزاهد تعلق على أزمة زوجها أحمد فهمي مع شيكابالا

هنا الزاهد وأحمد فهمي

ردت الفنانة هنا الزاهد على الهجوم الذي أثاره الفنان أحمد فهمي على قائد فريق الزملك شيكابالا وتراجعه عن الاعتذار له موجة جدل واسعة عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

ودافعت الفنانة هنا الزاهد زوجة الفنان أحمد فهمي، وذلك عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، كاتبة: "بعيدا ان شهادتي في مجروحة لان الناس هتقول بقول الكلام ده عشان جوزها. انا لا بفهم في الكورة و لا بتفرج عليها بس بشوف قد ايه الانسان ده بيحب يكون عفوي و بينسى انه ممثل و بيتعامل مع كل الناس بكل زوق حتى في الشارع و في التصوير و في كل مكان و الناس اللي عرفاه عرفين ده كويس، انا عارفة انو الناس بتفضل تقول لا ده ممثل مينفعش يقول رأيه. بس للاسف الانسان ده بينسى و بيخسر من كتر م هو اللي".

وتابعت: "قلبه على لسانه و مش بيحب ينافق و لا بيرضي حد عشان يكسب جمهور زي م ناس كتير بتعمل كده. لما بيكتب رأيه بيكتبوا على اكونت فيس بوك اللي في صحابه زيه زي اي حد اهلاوي بس للاسف بتطلع اخبار بالكلام اللي بيقولوا عموما انا عايزة اقولك انك قلبك طيب و عفوي بزيادة و بتقول اللي جواك من غير متحسبها عشان بتنسى انك ممثل اصلا بس الايام دي مينفعش تبقى كده للاسف . و اعمل اللي يريحك لانك انسان و احنا كده كده بنحبك جدا".

ليرد عليها أحمد فهمي في تعليق "انت اكتر واحدة عارفانى و معاشرانى .. بس والله انا خلاص مش فارقلى حاجة اصلا".

وكان وكتب فهمي عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: "أنا بسحب أي كلمة قلتها عنك فعلا.. الستوري بتاعته حالا.. حاجة تقرف..واللي مش عاجبه يشيلني من عنده.. الأهلي وجمهوره أسيادك.. وبعدين عيب تبقى ابن النادي الأهلي وماضي له قبل كدة وتعمل كدة، فك كدة ماتبقاش نفسيتك أفشة يا نباطشي".

وأرفق فهمي في منشوره صورة نشرها شيكابالا عبر خاصية القصص المصورة على حسابه بموقع انستجرام ظهر فيها وهو يرفع الحذاء في وجه جماهير الأهلي خلال مباراة سابقة، وهو الأمر الذي دفع فهمي لتغيير موقفه والتراجع عن الاعتذار.

إقرأ أيضًا..

معلومات عن رئيفة شقيقة دكتور رفعت وخطيبته هويدا في مسلسل ما وراء الطبيعة

القصة الكاملة لأزمة هاني مهنا مع عمر كمال وشاكوش وبيكا.. فيديو

بلدنا اليوم
× الرئيسية آخر الأخبار تغطيات ومتابعات الرياضة المقالات الفن الحوادث خدمات خارجي الاقتصاد المحافظات لايف استايل منوعات