"مستني الرولز ومش بضحك زي زمان".. محمد رمضان يستعيد ذكريات الطفولة

الاحد 03 نوفمبر 2019 | 05:11 مساءً
كتب : آية محمود

نشر الفنان محمد رمضان عبر صفحته الشخصية على مواقع التواصل الاجتماعي"انستجرام"، صورة له يستعيد من خلالها ذكريات الطفولة وقارنها بالأيام الحالية، وأعرب عن الأيام التي كان يتمنى أن يعشها.

وعلق محمد رمضان على الصور قائلًا: "وانا رايح المدرسة زمان وقت الثانوية العامة كنت بقف نفس الوقفة مستني انط في الاتوبيس وهو بيجري لكن كنت مبسوط وبضحك من كل قلبي وانهاردة واقف مستني "الرولز رويس" لكن مهموم ومش بضحك زي زمان، بصراحة لو خيرتوني بين دلوقتي وزمان هختار دلوقتي طبعًا، ربنا يديمها نعمة، ثقة في الله نجاح".

وانا رايح المدرسة زمان وقت الثانوية العامة كنت بقف نفس الوقفة مستني انط في الاتوبيس وهو بيجري لكن كنت مبسوط وبضحك من كل قلبي وانهاردة واقف مستني الرولز رويس لكن مهموم ومش بضحك زي زمااان .. بصراحة لو خيرتوني بين دلوقتي وزمان هختار (دلوقتي طبعاً) .. ربنا يديمها نعمة ❤️😄 #ثقة_في_الله_نجاح 😎💪🏽 A post shared by Mohamed Ramadan 🇪🇬 (@mohamedramadanws) on Nov 3, 2019 at 5:44am PST

‎رمضان‎

كليب "السلطان" لمحمد رمضان يتصدر "يوتيوب" بعد طرحه بـ24 ساعة

يذكر أن آخر أعمال محمد رمضان الفنية كليبه الغنائي الجديد "السلطان" ، وذلك عبر قناته الرسمية على موقع الفيديوهات يوتيوب، ويظهر محمد رمضان في الكليب مرتديا "زي سلطاني"، وحوله حراسه من كل جانب، وحققت الأغنية حتى الآن نحو ربع مليون مشاهدة بعد ساعات من طرحها.

ومن ناحية أخرى يستعد محمد رمضان، لتصوير مسلسله الجديد "البرنس"، المقرر أن يخوض به السباق الرمضاني 2020.