ابنة أمل رزق لوالدتها: "انتي السند والأمان والحب كله"

الاثنين 25 نوفمبر 2019 | 12:19 مساءً
كتب : آية محمود

هنأت الفنانة الشابة لمى كتكت والدتها الفنانة أمل رزق بمناسبة عيد ميلادها، وأعربت عن حبها الغارم بوالدتها.

ونشرت لمى كتكت صورة لوالدتها عبر حسابها الشخصي على مواقع التواصل الاجتماعي "انستجرام"، وأعرب من خلالها عن حبها الشديد لها قائلة: "أنتي أجمل وأحلى وأطيب وأحن ست في الدنيا ربنا ما يحرمنيش منك ومن ضحكتك اللي بتحلي أي حاجة في الدنيا، أنتي سبب كل حاجة حلوة طول ما أنتي موجودة أنا عارفة إن أي مشكلة ممكن تتحل، طلعتينا أنا وإخواتي شبعانين، شبعانين حب فا خليتي قلب كل واحدة فينا نضيف".

وأكلمت لمى "علمتينا الأصول حتي مع اللي ميعرفش الأصول، عرفتينا إن في ربنا أكبر من أي حد فا مابقاش في مخلوق علي الأرض ممكن يخوفنا أو يكسرنا، أنتي جميلة أوي من جواكي ومن بره. أخدت منك نفس يوم ميلادك ويارب اعرف اخد منك نص الحاجات الحلوة اللي فيكي، كل سنة وأنتي السند والأمان والحب كله".

انتي اجمل و احلى و اطيب و احن ست في الدنيا ربنا مايحرمنيش منك و من ضحكتك اللي بتحلي اي حاجة في الدنيا.. انتي سبب كل حاجة حلوه طول ما انت موجوده انا عارفة ان اي مشكلة ممكن تتحل.. طلعتينا انا و اخواتي شبعانين.. شبعانين حب فا خليتي قلب كل واحده فينا نضيف و علمتينا الاوصول حتي مع اللي ميعرفش الاوصول.. عرفتينا ان في ربنا اكبر من اي حد فا مابقاش في مخلوق علي الارض ممكن يخوفنا او يكسرنا. انتي جميلة اوي من جواكي و من بره. اخدت منك نفس يوم ميلادك و يارب اعرف اخد منك نص الحاجات الحلوه اللي فيكي كل سنة و انت السند و الامان و الحب كله ♥️ A post shared by لمى إسماعيل كتكت (@lamakutkut) on Nov 24, 2019 at 6:52pm PST

شاهد.. حكيم يُشوّق جمهوره لأغنية "ليلة بمبي"