الجمهور يسخر من أحمد فلوكس بعد اعتدائه على رجل أمن: "بقى هو ده الشهيد"

الجمعة 15 مايو 2020 | 01:24 مساءً
كتب : آية محمود

سخر رواد مواقع التواصل الاجتماعي، من الفنان أحمد فلوكس، بعد تسريب فيديو له وظهر خلاله وهو يعتدي على فرد أمن، خلال الساعات الماضية.

وجاءت التعليقات كالاتي: "بقى هو ده الشهيد أحمد فلوكس؟"، "حرام عليه والله"، "الوضع بقى صعب معاه .. كل الناس بقت عارفه وضعه"، وغيرها من التعليقات.

وكان تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، مقطع فيديو للفنان أحمد فلوكس، والذي يظهر خلاله وهو يعتدي على فرد أمن.

وأكد أحمد فلوكس في تصريحات صحفية، حقيقة المقطع المصور المتداول له، والذي يظهر خلاله وهو يعتدي على فرد أمن، قائلًا: إن الواقعة مجتزأة وأن الأمن قام بالاعتداء عليه.

وأشار فلوكس، أنه سوف يقاضي من سرب هذا المقطع من كاميرات المراقبة السرية.

تداول رواد السوشيال ميديا الفيديو المسجل لأحمد فلوكس، من كاميرات مراقبة إحدى بوابات كومبود شهير أثناء محاولته للدخول رغم أنه ليس من سكانه أو يحمل أي دعوة من السكان، وظهر في الفيديو وهو يتشاجر مع فرد أمن الحراسة الذي رفض دخوله وأصر على ذلك، بينما ظهر الفنان الشهير في حالة عصبية ملحوظة.

وشن رواد فيسبوك هجومًا على أحمد فلوكس، بسبب تعديه على فرد الأمن مشيرين إلى أنه تصرف غير لائق وعنيف.

وكان أحمد فلوكس، قد أثار الجدل بعد ظهوره في برنامج الجريئة وشيخ الحارة بسبب تصريحاته حول طليقته الفنانة هنا شيحة وهجومه على محمد رمضان.

"كل واحد عارف تمامه".. شاهد أحمد فلوكس يشعل تويتر برسالة غامضة

شارك الفنان أحمد فلوكس جمهوره، منذ قليل، برسالة غامضة، وذلك من خلال حسابة الشخصي بموقع الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام .

ونشر أحمد فلوكس صورة جديدة في أحدث ظهور له، وعلق على الصورة قائلا:" "حكمة اليوم يا ولدي اللقطة حلوة مفيش كلام خصوصا لما بتكون بتمثل حاجة مش أنت فلازم تكون كوميدي ... و علشان كده كل واحد عارف تمامه .. الفيديوهات كتير والتاريخ مكتوب"وأضاف "الحوارات الفاكسه بتاعتك مش هاتعملك تمام لانه ده تمامك ده تمامي، وأنت عارف و من زمان .. الجدعنه مش أغنية ولا فيلم .. الملك لك يا الله .. أنت عارف .. ولا من كتر ما الارقام وهماك هاتنسيك تمامك"

وتابع "بلاش جو البلطجة علشان يا حبيبي ابن الناس الراجل المحترم القوي سهل أوي يكون بلطجي باردو خصوصا لو بيتعامل مع اللي بيمثلوا انهم بلطجيه و رجاله لكن صعب قوي البلطجي يبقي محترم وإبن ناس وجدع غير في السيما بس في الحقيقة هايزعل من كتاب الصنعه مامتتش"مقصوده".. بلاش شغل شكوكو معايا يا # شكوكو"

وكان آخر أعمال الفنان أحمد فلوكس فيلم "الممر" الذي شارك في بطولته مع أحمد عز، أحمد صلاح حسني، إياد نصار، أحمد فلوكس، ومحمد فراج، وإخراج شريف عرفة.

حكمه اليوم ................................................................ يا ولدي اللقطه حلوه مفيش كلام خصوصا لما بتكون بتمثل حاجه مش انت فا لازم تكون كوميدي ... و علشان كده كل واحد عارف تمامه ..... الفيديوهات كتير والتاريخ مكتوب ... الحوارات الفاكسه بتاعتك مش هاتعملك تمام لانه ده تمامك ده تمامي ،، وانت عارف و من زمان ....( الجدعنه ) مش( اغنيه )ولا فيلم .......... ..الملك لك يا الله .. .. انت عارف .... ولا من كتر مانت الارقام وهماك هاتنسيك تمامك ........ بلاش جو البلطجه علشان يا حبيبي ابن الناس الراجل المحترم القوي سهل اوي يكون بلطجي باردو خصوصا لو بيتعامل مع اللي بيمثلوا انهم بلطجيه و رجاله لكن صصصصصعب قوي البلطجي يبقي محترم وابن ناس وجدع غير في السيما بس في الحقيقه هايزعل .. ........................... من كتاب الصنعه مامتتش ((((((((((((((((((( مقصوده ))))))))))))))))) ... #الصنعه مامت Hulk Hulk......... بلاش شغل شكوكو معايا يا # شكوكو تم نشر مشاركة بواسطة hulk group (ahmedfalawks_official) في2 مايو 2020 الساعة 10:44 صباحًا بتوقيت المحيط الهادي الصيفي

أقرا ايضًا:

بعد بكاء الجمهور.. مغنية يابا بمسلسل البرنس تفجر مفاجأة

في عيد ميلادها.. كندة علوش توجه رسالة خاصة لـ"أصالة"