بدرية طلبة تكشف علاقتها بالخادمة الخاصة بها (فيديو)

السبت 25 يوليو 2020 | 10:16 صباحاً
كتب : أحمد عفيفي

شاركت الفنانة بدرية طلبة متابعيها بفيديو جديد تتحدث فيه عن خادمتها عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعى للفيديوهات والصور "إنستجرام".

وقالت بدرية طلبة من خلال الفيديو: بتعامل مع سمية بكل احترام و طيبة مش عشان اظهر اني ست طيبة ولكن هي تستاهل كدا، و بعاملها زي بناتي وبعتبرها ملاك.

وأضافت بدرية : مش بتسيب فرض ابدا ، بسيب معاها دهبي وفلوسي ، ومن حبها فيا سمت اسم بنتها علي اسم بنتي.

وعلقت بدرية على الفيديو": واحد كان بيسألني إذا كنت بعامل سمية زي ما بعاملها في الفيديوهات ، من كتر ما انا اتكلمت عنها لقيت نفسي عملت فيديو ليها كامل من غير ما أخذ بالي من كتر حبي ليها وده كان جزء من الإجابة".

يُذكر أن الفنانة بدرية طلبة شاركت في مسلسل البرنس خلال شهر رمضان الماضي، وهو من تأليف وإخراج محمد سامى، وإنتاج شركة سينرجى.

وشارك فى بطولة العمل، كل من الفنانين محمد رمضان، وأحمد زاهر، وروجينا، ونجلاء بدر، وريم سامى، وعبد الرحمن أبو زهرة، وأحمد داش، ورحاب الجمل، وبدرية طلبة، وآخرين.

اقرأ ايضا| حقيقة وجود جزء ثان من "بـ 100 وش"

اقرأ ايضا|ريم البارودي ترد على خطوبة أحمد سعد بهذه الطريقة

واحد كان بيسألني إذا كنت بعامل سمية زي ما بعاملها في الفيديوهات ، من كتر ما انا اتكلمت عنها لقيت نفسي عملت فيديو ليها كامل من غير ما أخذ بالي من كتر حبي ليها وده كان جزء من الإجابة .. إتفرج على الفيديو كامل على قناتي الرسمية على اليوتيوب ❤️ لينك القناة في البايو 🔝 #بدرية_طلبة #Badria_Tolba# A post shared by Badria Tolba بدرية طلبة (@badriatolbaofficial) on Jul 24, 2020 at 9:57pm PDT

اقرأ أيضا