إنجي علي تتغزل في غادة عادل

الثلاثاء 24 ديسمبر 2019 | 06:29 مساءً
كتب : أسامة الرمحى

كشفت الإعلامية إنجي علي عن استضافتها للفنانة غادة عادل ببرنامج "أسرار النجوم"يوم الخميس القادم بمحطة وراديو نجوم FM 100.6 لمدة ساعتين.

وكتبت إنجي على حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات "انستجرام": "ضيفتي هي واحده من اهم نجمات جيلها..مشوارها الفني ملئ بالنجاحات والعلامات المهمه أمام كبار النجوم في السينما والدراما، ضيفتي هي صديقتي و اختي و مصدر طاقه إيجابيه وسند حقيقي لأسرتها وكل أصحابها، مبهجه،مجنونه،طفله مقبله على الحياه بقلب مفتوح وبمنتهى التفاؤل".

وتابعت:"ضيفتي هي المعنى الحقيقي لمقولة (السن مجرد رقم)لأن عمرها ما هتكبر وهتفضل طفله في عيون كل حبايبها لأنها الجميله غاده عادل والنهارده هنحتفل معاها بعيد ميلادها وبالكريسماس وبتكريمها كأحسن فنانه كوميديه في ٢٠١٩ بناءا على تصويت الجمهور، وهنعرف أهم أمنيتها لـ ٢٠٢٠ على المستوى الشخصي والفني ..مافيش أحلى من غاده عادل علشان نختم بيها ٢٠١٩ ونبدأ بيها ٢٠٢٠".

View this post on Instagram

ضيفتي هي واحده من اهم نجمات جيلها..مشوارها الفني ملئ بالنجاحات والعلامات المهمه أمام كبار النجوم في السينما والدراما.. ضيفتي هي صديقتي و اختي و مصدر طاقه إيجابيه وسند حقيقي لأسرتها وكل أصحابها..مبهجه..مجنونه..طفله مقبله على الحياه بقلب مفتوح وبمنتهى التفاؤل.. ضيفتي هي المعنى الحقيقي لمقولة (السن مجرد رقم)لأن عمرها ما هتكبر وهتفضل طفله في عيون كل حبايبها..لأنها الجميله غاده عادل..والنهارده هنحتفل معاها بعيد ميلادها وبالكريسماس وبتكريمها كأحسن فنانه كوميديه في ٢٠١٩ بناءا على تصويت الجمهور، وهنعرف أهم أمنيتها ل ٢٠٢٠ على المستوى الشخصي والفني : مافيش أحلى من غاده عادل علشان نختم بيها ٢٠١٩ ونبدأ بيها ٢٠٢٠ #ختامها_مسك A post shared by Inji Ali (@injialiofficial) on Dec 24, 2019 at 6:06am PST