تامر حسني لفرح كمال: "بشكرك يا حبيبتي عشان كلامك كله من قلبك"

الجمعة 23 ابريل 2021 | 11:17 مساءً
كتب : رضوى بسام

شارك الفنان تامر حسني جمهوره ومتابعيه عبر موقع السوشيال ميديا انستجرام به عبر خاصية القصص القصيرة ردًا على صورة قامت فرح كمال بتنزليها والتعليق عليها ببعض الكلمات اللطيفة لتشكره على وقوفه بجانبه وقت وفاة والدها.

حيث علقت فرح على الصورة: "أنا مش عارفة أقول إيه و لا إيه على الراجل المحترم ابن الناس،المتواضع،الحنين، الجميل اللي مهما قولت عليه كلام و الله مش هيكفي".

تامر حسني

تابعت: "يوم وفاة بابي لقيت رقم غريب بيكلمني الساعة ٣ الفجر بيقولي "البقاء لله أنا تامر حسني." يعني أنا مش هقدر اوصفلكم احساسي ساعتها كان عامل ازاي بس اللي اقدر اقوله ان المكالمة دي اسرت فيا جدًا و بساطتني اوي اوي، بجد ربنا يخليك يا أحلي تيمو في الدنيا، حقيقي مش عارفة أقولك ايه بس شكرا علي سؤالك و علي طيبة قلبك و جمالك يا أجمل أنسان في الدنيا، ربنا يسعدك زي ما بتسعد اللي حواليك ديما".

أضافت: "أنا كنت بحبك كفنان بس لما عرفتك حبيتك اكتر و أكتر، أنا عمري ما بنزل او بكتب بوست علي فنان بس حقيقي الراجل دة يستاهل أكتر من كدة بكتير، أنا مش عارفة أقولك أيه بس شكرا يا أحلي واحد في الدنيا و ربنا يارب يسعدك و يوفقك في حياتك ديما، بحبك جدا".

تامر حسني

فرد تامر عليها بالقصة معلق فيها: "يا فرح ربنا يخليكي إيه الكلام الجميل دا كله، بشكرك يا حبيبتي عشان كلامك كله من قلبك، وربنا يرحم والدك الكريم انتي أكيد عارفة فصل ربنا كبير قد إيه أنه اختاره في وقت زي ده".

اختتم كلامه: "ربنا يصبرك ويصبر والدتك الكريمة وبشكرك تاني على قلبك الجميل اللى كتب كل دع في حقي".

ومن الجدير بالذكر أن تامر يغني أغنية التتر الخاصة بمسلسل "نسل الأغراب" بطولة كل من أمير كرارة، أحمد السقا، مي عمر، تأليف وإخراج محمد سامي، ومن المتميزة أن الأغنية باللهجة الصعيدية.