أحمد فلوكس ضيف أسما إبراهيم في برنامج "حبر سري"

الاحد 03 ابريل 2022 | 10:08 صباحاً
كتب : سعاد محمد

أعلن الفنان أحمد فلوكس عن ظهوره، في أحدى حلقات برنامج "حبر سري"، والذي تقدمه الإعلامية أسما إبراهيم، يوميا عبر شاشة قناة  القاهرة والناس، في تمام الساعة 6:20 مساء.

ونشر فلوكس صورة له من كواليس تصوير برنامج "حبر سري"، وعلق قائلا:" انتظروني في العشر أيام الأوائل، من شهر رمضان، في البرنامج الوحيد اللي وافقت أطلع فيه، و أرد علي كل حاجه ممكنه، و اتكلم عن وجهات نظري، و ما أتمناه لينا كشعب و بشر".

وأضاف فلوكس في تعليقه وكتب:" وتوضيح كل شي في برنامج حبر سري، مع المذيعه الشاطره المثقفه، لسان أى حق، الإعلامية أسما إبراهيم، علي قناه القاهره و الناس  قريبا، انتظروا الحلقة و سنعلن عن اليوم والوقت قريبا، رمضان كريم عليكم".

يذكر أن الفنان أحمد فلوكس،قد أثار جدلا واسعا بعد هجومه على الفنانة إلهام شاهين، بعد تصريحها عن القبلات في الأفلام، والتي انتقدت خلاله، من يرى أنها شيء منافٍ للأخلاق.

فرد عليها فلوكس، قائلا:"بعيدًا عن معزتك ممكن أستأذنك ماتتكلميش تاني في الكلام ده، البوسة بتعتبر حاليا منافيه للآداب، أومال إمتى يا فندم نعتبر الشيء منافيا للآداب، لما نلاقي العيل نازل وبشهاداته كمان هنا يبقى سفالة، الشاشة دي بتربي أجيال وبتشكل وجدانا، مش بتربي وحوش".

وتابع فلوكس هجومه وكتب:" سامحيني أنا بحبك بس مابقتش قادر أستحمل، يا جماعة الشيطان نفسه مش مصدق اللي إحنا كبشر بنعمله وبيستغفر ربنا، الأفلام بقت مرجعية والنوافل بقت مهرجانات، والزكاة بقت نقطة، والحج بقي تشكيل، آسف جدا، ومش عاوز أسمع كلمة حرية الفن".